Yuki's

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Less, Less & åter Less...

Av Erica Backlund - 29 maj 2010 20:36

Kan man bli mera less än man är på skit snack och lögner?

Hatar det så förbannat mycket som det är!!

Jag vet seriöst inte vad jag ska tro på..

Ska jag tro att det finns folk som sitter inne på samma mat ställe som folk

man känner och pratar om något dom "läst" på bloggen?

Ska jag tro att denna som berättat detta för en annan bara sagt så för att skydda den personen h*n var med den dagen för att den personen var det som EGENTLIGEN sa det?

Jag har haft en annan blogg som inte finns men på den finns heller inget inlägg som säger

att jag är tillsammans med en 15-16årig TJEJ!

Skulle någon påstå att nån av de 4 killar jag skrivit om är en tjej,

så vill jag veta hur en tjej kan heta:

1. Mikael

2. Kent

3. Jonas

4. Danny

eller till och med:

5. Ronnie

6. Rune

7. Victor

8. Mads


Jag skiter väll BLANKA FAN i om folk tror att jag varit tillsammans

med en tjej som är 15-16år gammal,

bara för att vissa påstår att dom hört folk säga att dom läst detta på MIN blogg?!

Jag har inte raderat ett enda inlägg på MIN blogg om ni vill kolla om detta påstådda inlägg finns & detta är MIN blogg som jag haft sedan 23 januari 2010!


Så.. när skulle dessa personer ha hittat detta påstådda inlägg

om att jag dejtat en 15-16årig TJEJ?

Jag kan erkänna att jag vet en tjej som ÄLSKAR MIG..

hon är 16år och är inte från SUNDSVALL och jag tänker inte nämna hennes namn!


Med tanke på vem som berättade detta för en person & vem denna var med så tror jag att denna ljuger för att jag inte ska bli sur på personen som egentligen sa det.

Att göra så är så förbannat LAME.. VÄX UPP MED ER!!


Och en sak till innan jag avslutar detta inlägg..

TACK för att ni bryr er om mig så mycket,

varför skulle ni annars snacka om JUST mig hela tiden?


 

~Enjoy PPLZ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Backlund - 30 juni 2010 22:03

Nu var det ett tag sedan jag skrev här och det har och göra med att jag funderar på att lägga ner bloggen.   ...

Av Erica Backlund - 20 juni 2010 13:56

Måndag 14 juni 2010Har inte sovit så mycket.. suttit vid datorn & kollat omkring på Internet, som vanligt! Tisdag 15 juni 2010Träffade "Syster" på stan för hon skulle på kurs.Såg en kille som var söt, skickade ett sms till "syrran" som förstog p...

Av Erica Backlund - 12 juni 2010 18:00

Kollade runt på internet om missfall och hittade något som sved i bröstet. Det var en tjej som berätta om hur hon upptäckte att hon fått missfall. När jag läste igenom så kände jag igen mig själv.. det var exakt så det var för mig. Men så ...

Av Erica Backlund - 9 juni 2010 06:02

Tilbage i dagene hang vi altid ud på bymidten Der var intet at lave, men der var altid ild i den For forstadslivet var en privat fest og Scor en tøs, slå dig løs videre til den næste Med ghettoblaster og Everlast og Eastpack tasker Man prøvede at se ...

Av Erica Backlund - 9 juni 2010 06:01

Okay, hvis du fik at vide du havde en dag tilbage at leve I Hvad ville du så gøre? Hvad jeg ville gøre? Jeg tror jeg ville... Hæve lidt penge på min firma konto Løb ned og shop den bil jeg altid havde tænkt på Vink når jeg så min nabo, hallo Yo...

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Skapa flashcards