Yuki's

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Erica Backlund - 3 juni 2010 21:17

Från tomma intet börjar kännslorna att spöka för en..

Kan det verkligen vara så att man åkte på ett missfall?!  

Det var ju nog jobbigt att stå sig stark när man var ung, dum och

inte ville stå ensam med ett barn som inte var önskat av sin pappa.

Det sved ganska mycket i mig efter nån månad..

att veta att jag faktist gjort abort svider än.


I skrivande stund så sitter jag här och har verk i magen..

min stackars lilla mage.


<¨°º•. .•º°¨> <¨°º•. .•º°¨>

3 juni 2010 = 2 dagar kvar

Saknar dig så otroligt mycket pappa.


 22 nov 1947 - 5 jun 2000

<¨°º•. .•º°¨> <¨°º•. .•º°¨>


Här nedan är en bild på Vitaminer, Miniraler & Nyttigheter

som jag ska trycka i mig varje dag i ca.3 veckor.


 

Tidigare månad - Senare månad

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Skapa flashcards