Yuki's

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Erica Backlund - 7 juni 2010 20:00

Vill börja med att be om förlåt till ENA personen i denna..

Jag vet att du inte gillar att jag gör såhär,

men detta är inte riktat till dig eller

på grund av dig som jag lägger upp denna.


Nej, detta är på grund av den andra personen,

som så många gånger tjatat via msn att h*n är KÅT..

Vad tusan har jag med det att göra? Du har ju en att sätta på i så fall!

Jag skulle ALDRIG kunna tänka mig att ha sex med dig eller se dig med mig..

*KRÄKAS*


Jag är ofta kåt oxå men inte FAN i dig,

jag säger det heller inte till folk som inte ha

med det att göra.

Det vill säga.. JAG SÄGER TILL MIN KILLE I SÅ FALL!!


(Jag kan tyvärr inget göra om du/ni inte ser vad det står i "bilden")


(JÄVLA BYRACKA!) 




Av Erica Backlund - 7 juni 2010 17:06

Många tjejer har skrivit om hur mycket de väger och hur mycket de vill väga..

Många av dessa tjejer är ca. 170cm+ och vill väga ca. 30kg (13 BMI)

Varför ska alla tjejer svälta sig smala?

Vad är det som är så vackert med att se ut som ett LIK?


Visst många killar tycker att tjejer som är pinnsmala & har FF i BH:n

är super SEXIGA men det finns även killar som ÄLSKAR dessa som

har lite mera kött på kroppen & normal stora bröst men även dessa som

ÄLSKAR stora tjejer med normala stora bröst..

Så sluta svälta er från NORMALVIKT till UNDERVIKT för att

ni själva tycker det är snyggt och inne..

Sätt er på gymmet och trampa lite istället för att svälta.



Jag kollade mitt BMI och fick detta till svar!

162cm + 40kg = 15 BMI och det är UNDERVIKT!
Din vikt är under normalvikt. Kontakta din ordinarie läkare för råd.


Tidigare månad - Senare månad

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Skapa flashcards