Yuki's

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Erica Backlund - 12 juni 2010 18:00

Kollade runt på internet om missfall och hittade något som sved i bröstet.

Det var en tjej som berätta om hur hon upptäckte att hon fått missfall.

När jag läste igenom så kände jag igen mig själv..

det var exakt så det var för mig.

Men så kommer några fråga upp i mig..
Hur kan jag må lika illa nu som jag gjorde innan missfallet?
kan jag vara gravid än även fast jag haft mens 1 gång efter missfallet?
Varför har Grav. testen visat negativt alla gånger?

(även några dagar innan missfallet)

Är sjukhuset nästa för att kolla läget?
eller är det kanske inget att vara orolig för?
Jag vet inte och är ärligt talat orolig. 


Tidigare månad - Senare månad

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards