Yuki's

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Erica Backlund - 20 juni 2010 13:56

Måndag 14 juni 2010
Har inte sovit så mycket.. suttit vid datorn & kollat omkring på Internet, som vanligt!

Tisdag 15 juni 2010
Träffade "Syster" på stan för hon skulle på kurs.
Såg en kille som var söt, skickade ett sms till "syrran" som förstog på en
gång vem jag menade. (haha)

Onsdag 16 juni 2010
Satt med "Syster" & ett pucko nästan hela dagen.
Vid 15-tiden kom X till "syster" för att jag behövde prata med h*n öga mot öga.
Gick lättare att prata med h*n än jag förväntade mig, det kändes som en tyngd
lyftes från mina axlar när h*n förstog mig & mina kännslor.
Senare den dagen åkte "syster" & jag dit hennes killes snygga bil står..

Torsdag 17 juni 2010
Var med "syrran", killen hennes & andra vänner.. "syrran" är rolig när hon MEKAR!

Fredag 18 juni 2010
En gemensam kompis till "syrran" & killen hennes (+mig) sov över hos "syster".

Lördag 19 juni 2010
Var å handlade med "Syster" & hennes killes mamma.
På kvällen var vi hem till mig och plocka upp spel till PS2 & X-Box360..
"Syrrans" kille ville ha lite Tv-spel att spela.

Söndag 20 juni 2010

Vaknade vid 12-tiden av att "syrran" kom in och peta på mig.

Annars händer det inte så mycket förutom att "syster" nog ska pilla lite på sin killes bil m.m


Tidigare månad - Senare månad

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards