Yuki's

Alla inlägg under april 2010

Av Erica Backlund - 21 april 2010 15:50

"2010-04-20 22:55, Kontroll person/fordon, Sundsvall

Kontroll av lägenhet.

Ett anonymt tips inkommer till polisen då uppgiftslämnaren sett ett vapen genom ett fönster till en lägenhet, vapnet liknande en AK4. Polisen åker till platsen och etablerar kontakt med lägenhetsinnehavaren för att sedan genomsöka lägenheten, vapnet hittas och konstateras vara ett lagligt softairgun vapen. 

Organisation

Polismyndigheten i Västernorrlands län

LKC"


Jag vet inte hur min kära kompis ALLTID hamnar i dessa situationer..

hur gör han? 

vad gör han?

Av Erica Backlund - 20 april 2010 18:14



Ge mig en liten sötnos :P


Av Erica Backlund - 20 april 2010 15:17

Min fina Jacka jag köpte igår ^^,


Dax att bära dessa snyggingar snart ^^,


Mera smink än detta hittar du inte i min "väska" ^^,


Av Erica Backlund - 18 april 2010 20:59

My X-Box360 Card

(Jag vill ha bort VP från min profil)


BF's X-Box360 Card


Av Erica Backlund - 12 april 2010 13:14

Så var det en ny vecka och jag VET att jag har varit dålig på att uppdatera.

6:e April fick jag äntligen min NYA skärm.. 24" Wide screen..

Så här finns en yber GLAD, spel galning.. älskar att spela dator spel

om jag har bra dator med bra grafik och kan få plats med alla mina addons.

HAHA.. World Of Warcraft geeken talade där.

Tyvärr så har jag lite "flimmer rutor" på skärmen ibland när jag spelar

tror inte att det finns något som funkar 100% till mitt Windows.


Till min sena uppdatering så tror jag inte att det finns några bra anledningar

till att det blivit försenat, förutom att jag..

antingen kommit på mig själv rätt så sent på kvällarna att uppdatera

eller att jag legat hela dagen och mått illa.

I skrivande stund så har jag just kommit upp ur ett varmt och skönt bad,

plus att jag har så ont i magen att jag inte vet om jag är hungrig eller inte..

men jag vet i alla fall att jag HATAR att vara tjej dessa veckor. 


Nä.. slut på Idér om vad att skriva om..

Tills nästa gång: Ha en underbar & vacker tid!



Av Erica Backlund - 5 april 2010 21:30



Avatar och Alvin & gänget 2

avklarade på samma dag.

JA, jag vet att jag ser vissa filmer lite sent

men det brukar ju heta "bättre sent än aldrig".


Kan säga att jag trodde fel när det kom till Avatar..

Jag trodde att jag skulle "hata" den bara för att alla

sagt att den är bra.. Shi fick jag!

Jag tyckte att den var TOPPEN!

Av Erica Backlund - 2 april 2010 00:36


A place to crash
I got you
No need to ask
I got you
Just get on the phone
I got you
Come and pick you up if I have to
What's weird about it
Is we're right at the end
And mad about it
Just figured it out in my head
I'm proud to say
I got you

Go ahead and say goodbye
I'll be alright
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better for worse
I got you
I got you

Ain't falling a part, or bitter
Let's be bigger than that and remember
The cooling outdoor when you're all alone
We'll go on surviving
No drama, no need for a show
Just wanna say
I got you

Go ahead and say goodbye
I'll be alright
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better for worse
I got you
Go ahead and say goodbye (go ahead)
I'll be alright (say goodbye)
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better for worse
I got you

'Cause this is love and life
And nothing we can both control
And if it don't feel right
You're not losing me by letting me know

Go ahead and say goodbye (say goodbye)
I'll be alright
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better for worse
I got you
Go ahead and say goodbye (go ahead)
I'll be alright (say goodbye)
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better for worse
I got you

A place to crash
I got you
No need to ask
I got you


☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards