Yuki's

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Erica Backlund - 25 maj 2010 22:26

Hittade något som jag stör mig lite på.. pga att jag inte riktigt förstår varför folk ska hålla på så.. spec. inte TJEJER!


"Fan, jag som hade en så bra planerad dag, lunchen gjorde att min vikt gick upp 2 hg jämfört med i morse men det hade ändå vart ok för efter en promenad och så, så försvinner det ju! Men nu ringde min kompis och sa att jag skulle kommahem till henne efter jag jobbat och hon vet att det är 4-7, hon sa "då kan ju vi äta middag tillsammans" för hennes föräldrar är borta. Shit hon rabblade upp; pasta, mozzarella, tomat, pesto. Vad ska jag göra? jag kan inte äta det där!

Om någon läser detta nu, snälla ge mig tips. kl 16.00 kommer jag inte kunna vara inne på datan eftersom jag ska jobba så snälla tipsa mig innan det är för sent!!"


Det ända jag vet om denna tjej är att hon är 17år och bor i våran huvudstad.

Jag vill gärna veta varför så MÅNGA tjejer strävar efter att se ut som att dom är döende.. vad vinner man på att man ser döende ut? Inget vad jag vet.. bara massa snack bakom ryggen och massa människor som kollar ner på en.

Jag var ung & dum en gång i tiden men jag försökte inte svälta mig själv eller sminka över mitt ansikte för att jag tyckte att jag var ful. NEJ, jag tycker än att jag är FUL & jag tycker att jag är smal!! Jag är 26år, 1.62cm lång & väger ca 50kg. Jag äter & äter men det verkar inte hjälpa jag är smal i alla fall.. det började tydligen när jag fylde 6år. För jag kan minnas att jag var smal som 6 åring och är smal än.

Vissa tjejer frågar vad jag äter, vissa frågar om hur min hy är så fin... dom vill veta hur jag bär mig åt.


Fråga: Tränar du dagligen eller äter du något spec?

Svar: Jag varken tränar eller äter något spec.. Jag äter chips, Godis, FET mat & dricker dricka!


Fråga: Hur kan din hy vara så fin om du inte har smink?

Svar: Kan vara för att jag inte sminkade mig när jag var 6-20år gammal... skulle jag sminka mig så är det bara lite runt ögonen inget mera.


Av Erica Backlund - 25 maj 2010 02:44

Jahapp.. så satte man sin lilla rumpa hemma igen.

Känns konstigt på samma gång som det inte gör det.

Vet inte vad jag ska göra.. RESTLESS   


☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards