Yuki's

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Erica Backlund - 7 februari 2010 00:00

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här på min blogg..

men jag lovar att ändra hårt på det så snart som jag kan.

Att jag skriver just nu, är pga. att grannarna har fest & jag hör nästan inte min TV.

Så jag tog på mig mina hörlurar & lyssnar på musik, sneglar på TV & skriver lite här.

Annars så är allt just nu lite rörigt med alla förändringar

som ska ske i mitt lilla så kallade LIV o.s.v


Hoppas hoppas.. att pengarna rullar in som vanligt igen snart..

har haft lite tajt med ekonomin de senaste 3 månaderna. =/


Men nu ska jag nog spela lite spel på Datorn.




☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards