Yuki's

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Erica Backlund - 13 februari 2010 04:43

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här på bloggen.

Har haft lite huvudverk & lite illamående..


Jag kanske kommer kunna lira World Of Warcraft igen om några dagar..

hoppas bara jag slipper en massa "error" 100gånger per dag.

Jag saknar mitt lilla gäng och så vitt jag vet så saknar dom mig oxå,

saknar alla mina söta chars även om jag inte känner ett behov

att spela Worlds Of Warcraft.

Minns inte datumet till när 3.3 pachen släpptes men jag vet att

pachen efter 3.3 så fick jag lov att sluta spela World Of Warcraft på ett tag.

Fick "error" meddelande på pachen och det gick inte att ändra det heller, testade

att fixa problemet om och om igen så jag sket i det och har under tiden bitit i mina

läppar för att inte klättra på mina väggar för att jag varit rastlös.

Hoppas på att kunna spela utan att få "error" var 20-50min (håller tummarna).


Men men.. mera uppdateringar om det kommer nog!? Vi märker.

  


 

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards