Yuki's

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Erica Backlund - 25 februari 2010 16:04

Hur kommer det sig att man bara hör folk säga

"wow suger för att det kostar pengar"!?
Warhammer Online, LOTR m.fl spel

som du måste betala minst lika mycket för, för att spela..

Hur är det med alla dom spelen?

Ingen som klagar på dom spelen, inte vad jag vet!
Ni måste komma på något annat att klaga på när det gäller spec. wow

För det funkar inte med "wow suger pga att det kostar pengar"

Det finns flera spel som kostar pengar att spela

+ ATT DET KOSTAR PENGAR ATT LEVA!

Suger det att leva.. bara för att det kostar!?

, trodde inte det!

Många av er älskar att leva & har många vänner

men kan inte komma på något annat att klaga på när det gäller spel..

  "wow suger pga att det kostar"
SKÄRP ER NU!



Till och med jag och några av mina vänner som spelar har bättre

anledningar till att "wow suger" än vad ni har!

Och om du tycker att wow suger pga att det kostar..


1. SPELA INTE WOW.

2. KOLLA INTE PÅ NÄR ANDRA SPELAR.

3. LYSSNA INTE NÄR FOLK PRATAR OM WOW.

4. LÄS INTE OM WOW.

5. BRY ER INTE OM WOW ELLER OSS SOM SPELAR.. OM NI NU BARA SKA KLAGA.


JA, Jag spelar wow & tar illa upp

när folk hoppar på saker som inte kan försvara sig själv!

Hur i hela helvetet ska ett spel försvara sig?

Hur ska en DÖD människa försvara sig?

Hur ska en människa som inte är närvarande försvara sig?



 

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards