Yuki's

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Erica Backlund - 23 februari 2010 15:00

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen

men det var ju oxå ett tag sedan jag kunde spela

World Of Warcraft.

Jag är just nu HYPER glad!

Har kunnat spela i några dagar nu utan error och

det är så SKÖNT!


Idag gjorde jag en horde DK

men bara för det kommer jag inte

lämna min alliance DK utanför. ^^,

Älskar mina gubbar alltför mycket!


 


 

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards