Yuki's

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Erica Backlund - 15 februari 2010 22:15

Vissa av er kommer säkert klaga på några av spelen jag spelar

eller på hur mycket jag spelar men det får ni göra om ni känner för det.

Jag kommer inte sluta spela spel bara för att ni tycker det..

Jag kanske kommer sluta någon gång men inte på grund av att du/ni

säger att jag ska sluta spela vissa spel eller sluta spela överhuvudtaget.

Anledningen till att jag inte kommer sluta spela på grund av att andra

säger att jag ska det, finns här nedan:

"I rather stand alone in the dark than have fake friends IRL"


Mina TOP spel

PC: World Of Warcraft, Warhammer, The Sims 2-3,

Tomb Raider, Guild Wars & etc.

X-Box 360: Eternal Sonata, Fable 2, Gears Of War 1-2 & etc.

Game Cube: Super Mario & etc.

Playstation 2: Champions Of Norrath, Champions "Return To Arms", Shadow Hearts "Covenant", Final Fantasy & etc.

Playstation 3: *COMING SOON*


 

Av Erica Backlund - 15 februari 2010 08:15

Vad tycker ni?


Är det på tiden för "Fråga Yuki" ?

Ju fler som svarar.. ju roligare blir det ^^,





 
  

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards