Yuki's

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Erica Backlund - 1 mars 2010 22:00

Jag vet att den personen som jag tillängna denna bild vet vem personen är.

Vet du inte det så blir jag allt sårad.. du har alltid haft en plats i mitt hjärta.

Älskar dig! 



 

Av Erica Backlund - 1 mars 2010 16:30

Somnade med huvudverk på Lördagen och

vaknade på Söndagen med huvudverken kvar..

fick besök av "P" på Söndag kväll, "K" hade tydligen

pratat med "P" om att jag hade huvudverk m.m så det

blev att jag fick pallra mig upp ur sängen för att kolla efter

min hemma nyckel så jag kunde låsa upp dörren om jag skulle

smällt igen den, så man KAN komma in igen.

Det lösta sig i alla fall.. jag behövde inte hitta nyckeln just då.

Tack "K" för att du prata med "P"..

Tack "P" för att du kom förbi och höll mig sällskap.


Huvudverken släppte till Söndag kvällen så jag satte mig och

geeka lite World Of Warcraft (så skönt att kunna spela igen)

Fick error efter 3.3 patchen så kunde inte spela efter det tills

nyligen då "K" och "E" fixade så jag kan spela på hemma datan igen.

Sen dess har man hunnit Tanka 3-4 HC dungeons..

jag som i vanliga fall knappt gör över 3.5K i skada i mitt dps gear.

Dessa gånger i TBC HC.. fick beröm och jag dog 1 gång i 3 HC..

vi hade ingen priest eller healer överhuvudtaget.


Nu är det ju dock Måndag, jag fick mina pengar som jag får varje Måndag..

"K" kom förbi på morron och hjälpte mig att hitta min nyckel som låg i lådan

som jag säkert kollat i 100 gånger innan "K" kollade i den..

men som jag alltid sagt "mina saker HATAR mig!"

Men jag ska nog avsluta detta inlägg nu

för maten verkar vara klar om mindre än nån minut!


☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards