Yuki's

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Erica Backlund - 20 mars 2010 21:00

Så kom det en dag då ett X började skriva till en via sin kompis msn..

Varför skriver man till någon att ge fan i en och sina vänner

för att sedan skriva från sin kompis msn om något personen inte var inblandad i?

Jag menar.. jag snackade inte med mitt X,

jag snackade med hans kompis..

så rätt som det är så får jag medd. från mitt X via kompisen.

Vad hade mitt X med att göra om jag satt med min kille och kolla på tex. porr?

Hade jag velat säga det till mitt X så hade jag sagt det till mitt X och inte

till hans kompis som jag i detta fall satt och pratade med.


Jag vill ju vara vän med kompisen men det går tydligen inte pga att mitt X

har varit vän med honom så pass länge och dom bor närmare varandra än jag

gör till någon av dem... tycker det är lite synd att han ska vara i vägen när det

kommer till att vara vän med hans kompis.


Men men.. jag har nog inget annat val än att säga upp kontakten med den kompisen.



Av Erica Backlund - 20 mars 2010 18:34

Lite sent ute men men.. alla kanske inte har kollat där eller fått mail från IKEA!


"2009-12-22

IKEA vill att kunder som har en LEOPARD barnstol slutar använda den omedelbart och lämnar tillbaka barnstolen, som består av barnstolsäte och barnstolsram, till Byten & Återköp på valfritt IKEA varuhus mot full ersättning.

Snäpplåsen som låser fast barnstolsätet vid barnstolsramen kan gå sönder, vilket gör att barnstolsätet kan falla genom ramen. Barn kan skada sig om de faller igenom och lösa snäpplås kan utgöra en kvävningsrisk.

IKEA har fått in elva rapporter om trasiga snäpplås, varav en incident där barnstolsätet med barnet föll genom ramen. Barnet fick blåmärken på benen. Vid ett annat tillfälle hittades ett löst snäpplås i ett barns mun men det plockades bort innan någon kvävningsrisk uppstod.

Inga andra incidenter eller skador har rapporterats.

Vi beklagar eventuella besvär detta orsakar.

För mer information kontakta Byten & Återköp på det lokala IKEA varuhuset.

För mer information kontakta
Ylva Magnusson, pressansvarig IKEA Sverige, 0733-53 12 97"

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards