Yuki's

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Erica Backlund - 31 mars 2010 20:58

Förbannade Windows & Firefox..

av någon anledning så KÄKAR mitt Windows mitt minne på C..

(tror jag vet varför men vet inte hur jag ska fixa det + att det är störande)

Firefox dör lite huller om buller.. vet ej varför.. O.O


Vill spela på datorn på samma gång som jag inte vill pga att om jag

spelar spel så får jag massa skit i vägen på skärmen som flimmrar

lite då och då.. vet inte vad det kan vara.. bara att jag måste nog

uppdatera drivarna till grafik kortet.. *SUCK*


Så nu har man fixat så man har en Gästbok som

folk kan skriva i och ev. få svar av mig via!

Började med att svara på Tess komentar via min Gästbok :P


Nä nu vet jag inte något mera att skriva om idag..

Så jag bjuder på en gosig bild :P


Av Erica Backlund - 31 mars 2010 00:45

Jahapp.. då sitter man här och skriver igen men tyvärr lite sent..

Klockan är över 00.00 och det är inte den 29:e som var en dag att minnas.

En månad



2x COD MW

(Tro det eller ej men ena är mitt.)


Älsklingen blir dödad el. så var det nån som fuska =/


Jonny är helt inne i spelet, han dör bara =/


Just i skrivande stund så sitter bara "Lilleman" och spelar..

ser ut som älsklingen spelar något spel på datorn..

själv sitter jag här och skriver, lyssnar på musik & tänker lite

på Tess som inte är hemma i stan.

Vet inte så mycket att skriva om..

kommer nog mera efter att jag sovit lite :P

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards