Yuki's

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Erica Backlund - 9 mars 2010 01:24

Det där med att skriva varje el. varannan dag har jag slagit knorr på totalt.. HAHA

Det är 3 dagar sedan jag skrev något på bloggen nu!

Min älskade älskling sa att jag inte uppdaterat på några dagar..

han komenterade även att jag skrivit att jag inte klarar att skriva varje dag

för att det inte hände så mycket mera än att jag satt hemma 24/7 och gjorde

samma gammla saker om och om igen.. Jag menar, vem vill läsa:

" idag har jag inte gjort så mycket..

suttit hemma och lyssnat på musik medans jag spelat WoW,

men jag har ju naturligtvis ätit mat och tittat på tv"

Varje dag.. månad efter månad..?

Jag skulle inte vilja det i alla fall, det skulle tråka ut mig.


Men men.. jag ska göra mitt bästa att iaf skriva var och varannan dag..

för just nu händer det en smula mera än att jag sitter hemma 24/7 (ENSAM)

Som när älsklingen komenterade om min blogg så pratade vi om hur "kul" det

skulle varit att läsa om samma sak dag in och dag ut.. men att det händer saker nu..

som tex. i helgen när han skulle göra mat.. han "sparka" på sin sambo men fick ingen

reaktion av honom så han kolla på mig och sa "kom in i köket och hälp mig med maten".

Nu är det nog många tjejer som läser min blogg så.. NEJ, han vill inte ha mig i köket

och därför försökte han få kontakt med sin sambo först, som vägrade reagera!

Men mr.lilleman är söt där han sitter framför wow, hela nätterna.


Nu har jag inte så många % kvar tills jag blir 65 och det betyder 5 levlar kvar till 70

efter det är det 10 levlar till innan lilleman blir glad och hoppar av lycka..

han tjatar så på att jag ska skynda mig att bli 80 och raida med honom.

Jag kan inte bli sur på han.. det är ta mej fan roligare att vara level 80 än att vara

på level 1-60/70!



Level 64

Blood - Death Knight


Srry älskling.. kollade på klockan nu och den är 01:51.

ses när du kommer hem från dagens bravader.. Älskar dig!


☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards