Yuki's

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Erica Backlund - 14 mars 2010 23:58

Börjar med fredagen, då jag och älsklingen var till min lilla älskade "syster".

Hon var inte alls den bästa på att förklara vart hon bodde men efter ett

om och om igen så fick vi henne att komma och möta oss på vägen.

När vi såg husen hon försökte berätta att hon bodde i så tyckte jag

"men åh.. kunde du inte sagt att det var husen vi var 

i sommras och tvättade kläder.. när maskinen börja brinna?!"


Så över till Lördag och Söndag.. Jag och älsklingen har bara tagit det lugnt.

Vi var förbi Tess och fikade och pratade lite, efter ett tag så började älsklingen,

Tess, "H" och "T" spela kort. (själv gillar man inte alls att spela kort)

Blev super sugen på Pizza under denna helg även.. händer sällan men ibland

så tar suget överhanden och blir lite jobbig.


Älsklingen bakade en "vit" choklad kaka idag (Söndag)..

så kommer min fråga.. hur lyckas dom alltid få

vit choklad att se vitare än vit ut på bilder

men när man själv ska göra den så blir den lite ljust gul?

Vi har spelat GOW 2, jag älskar att spela alla liknande spel

tillsammans med nån som vet vad han/hon gör i spelet

+ att lägenheten är ren. :D



SKIT OXÅ.. förstod att jag skulle ha skrivit i bloggen tidigare än jag gör.

Klockan är 00.20 och jag minns inte hälften av allt jag planerat att skriva om..

Nu har jag noll idér om vad jag ska skriva om, kan det vara ett tecken på att

jag kanske borde sova? Dock är jag osäker på om jag kommer kunna sova så

förbannat bra.. jag har haft ont i magen i några dagar nu..

(eller rättare sagt, runt området som tillhör magen)


Just nu sitter jag och tittar på SG.U på 6:an

(Stargate Univers, för er som inte hänger med 100%)


☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards