Yuki's

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Erica Backlund - 27 mars 2010 21:33

Mera eller mindre hela dagen har gått åt till att sova..

haft så förbannat ont i skallen hela dagen

+ att jag inte kunde sova så mycket under natten.

Jag ska nog inte bara klaga på personen som snarkade

hela natten.. får nog även klaga på mig själv också

som inte kunde somna för jag hade för mycket energi i kroppen.


Jag har inte lika ont i huvudet nu men jag ska heller inte sitta vaken

allt för länge även om jag har energi så det står ut genom öronen.

Nu ska jag åter gå till mina Facebook spel innan jag stänger av datorn igen.

☆ Presentation ☆


Hej!
Mitt namn är Erica men jag kallas för antingen:
1.Yuki
2.Saraxez

Jag är en 26årig tjej som bor i Sundsvall.

~Enjoy ღ

☆ Time ☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

☆ Kalender ☆

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

☆ My X-Box360 Card ☆

☆ Diverse ☆

Personligt Personligt bloggar

☆ Kategorier ☆

☆ Senaste Inläggen ☆

☆ Links Out ☆

Banner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.comBanner created with MyBannerMaker.com

☆ Links ☆

☆ Besöksstatistik ☆

☆ Guestbook ☆

☆ RSS ☆


Ovido - Quiz & Flashcards